
Osalesime üle pika aja taas messil ja peab tunnistama, et kuigi messiks valmistumine on alati pikk ja raske töö, siis positiivset tulemust oli näha juba messil olles. See aasta oli sisustusmessi külastatavus eelnevate aastatega märgatavalt tõusnud. Projektijuhi, Rano Normatova, sõnul ta veel täpseid tulemusi ei tea, kuid külatajaid oli umbes 20 000. Ekspositsiooniga olid väljas üle 200 ettevõtte, nende hulgas ka meie.
Erinevalt eelnevatest kordadest olime seekord messil väga kompaktse väljapanekuga, mis tutvustaks võimalikult lihtsalt ja kokkuvõtvalt, millega Vineerimaailm tegeleb. Kõige positiivsem oli kogeda, et kliendid meid teavad ning nii mõnedki olid messile tulnud eesmärgiga ka meie boksi külastada.
Kõige populaarsemaks tooteks osutus etteaimatavalt seinapaneelid, mille naturaalsus ja lihtne paigaldamine võlub paljusid.
Väga tore oli külastada ka teiste ettevõtete väljapanekuid - eriliselt just Vineerimaailma klientide bokse, kes olid meie abiga valmistatud toodetega messile tulnud.
Tänu klientidega veedetud ajale on meil järgnevad päevad käed-jalad tööd täis, et kõikidele soovidele ja päringutele tagasisidet anda. Üheks negatiivseks tagasisideks paljudelt klientidelt oli just päringutele vastamine, mis eelnevatel messidel on pakkujate poolt jäänud tegemata. Ehk sõnum kõikidele messil osalenud ettevõtetele oleks mitte unustada kogutud päringutele vastata!
Suur aitäh korraldajatele sujuva ja meeldiva koostöö eest!
Vineerimaailm